torstai 14. elokuuta 2014

Hauskaa alkavaa syksyä!


Hortensiat kukkivat nyt!
Tässä niiden hoito-ohjeet.









Maljaköynnöksen hoito-ohje.
Näitä minulla olisi neljä yksilöä, jotka odottavat talvehtimispaikkaa.



Vaaleanpunainen väriminttu kukkii etupihan kukkapenkissä.


Tulihan se vihdoin sieltä!  Suurin mahdollinen nettiyhteys.  Olen jo parivuotta maksanut ruhtinaallisesti taloyhtiön laajakaistan suurimmasta lisänopeudesta - turhaan. Kannattaa huolehia, että nopeuslupaukset pitävät. Asentaja kävi eilen ja nyt nettilupaus pitää.  Langattomana lupaus ei pidä ja nopeus on huomattavasti hitaampi (minulla latausnopeus jäi alle 90 Mbit). Laajakaistayhteytensä (lataus- ja lahetysnopeutensa) voi kokeilla **täällä**(klik).


Tässä näet minun tämän hetkisen nopeuden.










Maljaköynnökset kukkivat!
Mustasilmäsusannan hoito-ohjeet
Etsin tälle talveksi kotia. jos sinulla on paikka tälle talveksi, kerrothans siitä minulle.







Etupihan kukkapenkin hortensiat kukassa parhaillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei jätäthän palautetta! Kiitos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...